miércoles, 25 de marzo de 2009

O Alcalde pecha a biblioteca en vésperas de exames

Hoxe o Diario de Arousa publica unha nova que lle remitimos onte ós medios de comunicación. Non todos os medios a publicaron, polo que a transcribimos a continuación, xa que nos parece importante que non volva a ocurrir.
A biblioteca municipal NON PODE PERMANECER PECHADA UN DÍA LABORABLE, SENDO ADEMAIS NON LECTIVO. Houbo rapaces que quixeron preparar os exames e non poideron facelo; atoparon un papeliño na porta que dicía que ese venres estaría pechada a biblioteca. Ese é o interese que o Alcalde da Pobra pon na educación; claro que a el non se lle vai a pasar pola cabeza semellante cuestión...si total el chegou a alcalde sen necesidade de estudar moito. Esto é o que hai, así son os nosos gobernates municipais.

El PSOE criticó el cierre de la biblioteca municipal durante el puente de San José

REDACCIÓN > A POBRA
El PSOE de A Pobra denunció que la biblioteca municipal permaneciera cerrada durante el puente de San José. su portavoz, Teresa García, criticó la actitud del Ejecutivo local al no sustituir durante un día a la persona encargada de atender dichas instalaciones con otro funcionario, y acusó al alcalde de imprevisión y dejadez. Declaró que en los últimos días recibieron con insistencia el malestar de los ciudadanos por esta situación, y se preguntan el motivo por el que la biblioteca no abrió el pasado viernes, que era un día laborable y no lectivo en la villa.

Los socialistas apuntaron que los usuarios de dichas dependencias, que acudieron a estudiar ya que no tenían clase, se encontraron una nota en la puerta advirtiendo que no abriría ese día. “Non é de recibo que non se poña outro funcionario para cubrir a ausencia, seguramente xustificada, do bibliotecario”. A su entender, el equipo de gobierno tiene la obligación de buscar un sustituto para no disminuir la calidad de este servicio público, “que ten un horario que hai que cumprir, do mesmo xeito que ningunha oficina do Concello permanece pechada por ser ponte”, matizó.



No hay comentarios: