A
centraliña telefónica do Concello da
Pobra leva case un ano prestando un mal servizo aos cidadáns. O equipo de
goberno é consciente deste deficiente servizo debido ás queixas dos usuarios e
dos propios traballadores do Concello. O problema consiste en que cando soa o
teléfono e descolga a traballadora municipal, esta non escoita a persoa que
está ao outro lado da liña, sen embargo o usuario que chama escoita
perfectamente a funcionaria.
O
mal funcionamento deriva incluso en insultos moi graves dos traballadores do
concello a persoas que pretenden solicitar calquera información. Eu mesma fun
testemuña dun conflito por esta causa, chegando a funcionaria, accidental, (non
a habitual), a proferir o insulto “fillo
de puta”, a persoa que está a o outro lado da liña telefónica. A Alcaldía
inmediatamente coñeceu o sucedido pero unha vez recriminada levemente a
funcionaria o goberno municipal non fixo nada por arraxar o problema, posto que
seguimos na actualidade cas mesmas deficiencias que hai un ano. Os responsables
municipais deben corrixir de inmediato a mala imaxe que se está a dar desde
o concello, é gravísimo que desde unha
institución pública se profiran insultos aos cidadáns.
Asemade,
existe outra deficiencia a cal consiste en que estando a liña ocupada e
chamando desde calquera terminal exterior, non da sinal de “comunicando”, polo
que os Administrados poden entender que o servizo telefónico non está atendido.
Por
outra banda, deberían dotar de cascos a centraliña xa que as traballadoras
están facendo outras tarefas e teñen que
atender ó mesmo tempo as chamadas. Ó non proporcionar os cascos pode derivar en
patoloxías osteomusculares a nivel cervical polas posturas adoptadas ao ter que
atender varias cousas a vez.
Por
todo elo:
¿Por qué non se arranxa o pésimo funcionamento
da centraliña municipal?
¿Por qué non se melloran as condicións
ergonómicas das funcionarias que atenden as chamadas telefónicas?
No hay comentarios:
Publicar un comentario